2014. nov 23.

Vasárnap is nyitva

írta: Lakner Zoltán
Vasárnap is nyitva

Magányos regényhős a Gellértben. A szerkesztők kijátszása. Macska sapkában. Vasárnap is nyitva. 

Egy ponton túl az ember elkezdi lejjebb adni az igényeit. Még én is. Most például meg tudnék elégedni annyival, ha lenne néhány napom, amikor csakis a saját örömömre olvashatnék. Még abba is belemennék, hogy nem Facebook-oznék. Szegény, amúgy is magányos Darius Koppot még október elején jól otthagytam a Gellért Hotelben, azóta se tudom, miként fog eljutni Grúziába. Nem panaszképp mondom persze, mert inkább legyen sok munkám, mint hogy ne legyen, de szerintem nem normális, amit csinálok.

Így viszont a karácsonyból most egyelőre maradt az ünnepi mécsestartók használatba vétele, nem mondom, azért ez is valami. Ajándéklista helyett meg egyelőre to-do-list verziókat gyártok, magamnak, valamint tételsorokat, hadd legyen másoknak is öröme az év végén. Fejben eldöntöttem, mikortól mit nem vállalok már el idén, ezt azonban a furfangos szerkesztők kijátszása érdekében nem teszem közzé. 

Munka közben Bette Midlerre váltottam, legalábbis este, mert a korai Eurythmics-lemezek bonus trackjeitől elkezdett fájni a fejem. A Give Him a Great Big Kiss című dal felszólításának könnyű eleget tenni. Ezen kívül minden összefüggés nélkül szeretném megörvendeztetni a macskás követőimet ezzel a pazar rajzzal.

christmas cat.jpg

Anyut is felhívnám, ha nem mással beszélne. A soromra várva azon gondolkodom, hogy be kellene pótolni az idén teljesen kimaradt újborokat is - na, erről viszont rögtön eszembe jutott, hogy még kinek nem küldtem el valamit, amit kért, és én pedig megígértem neki. Itthon már régi bor sincs, leszámítva azt, amit egy barátom egy liciten vásárolt a születésnapomra, azt hiszem. Vagy abból az alkalomból, hogy ő úgy érezte, hogy valamit meg kell hálálnia, amit nem kellett volna meghálálnia, de neki ugyanolyan jól esett ajándékot adni, mint nekem az, hogy segíttettem neki. Ez így akkor rendben van, de azt a bort akkor sem isszuk meg hétköznap. És hát itt a vasárnap is hétköznap. Komolyan, nem is tudom, hogy most akkor a KDNP engem is bezáratna-e vasárnapra?

És persze az is kérdés, hogy hova?

 

A kép innen:

http://goo.gl/9IkoD1

 

 

 

Szólj hozzá